Palautukset & UKK
Haluamme varmistaa, että pidät tuotteistamme, ja laatu on taattu. Jos tuotteessa on tulostusvirhe tai näkyvä laatuongelma, vaihdamme tuotteen tai hyvitämme rahat. Jos tuotteessa on laatuongelmia, toimita meille selkeitä kuvia tuotteista tasaisella, hyvin valaistulla alustalla ja sisällytä tämä sähköpostiisi osoitteeseen contact@support.karhekauppa.fi. Tämä nopea ja yksinkertainen vaihe auttaa meitä ratkaisemaan ongelman nopeasti.
Koska tuotteet valmistetaan tilauksesta, emme hyväksy yleisiä palautuksia tai kokoihin liittyviä palautuksia.
Lue lisätietoja alta:
Peruutukset
Tuotetilausten peruutusehdot
Kaikki tuotteemme valmistetaan tilauksesta, erityisesti sinulle. Jos haluat peruuttaa tai muuttaa tilaustasi, käytä vahvistussähköpostissa olevaa linkkiä. Voit muokata tilaustasi milloin tahansa ennen kuin se menee tuotantoon.
Kun tilauksesi on mennyt tuotantoon, sinulla voi olla oikeus korvaukseen/ratkaisuun tilanteesta riippuen. Kun olet vastaanottanut tilauksesi, sinulla on 30 päivää aikaa korjata mahdolliset laatuongelmat.
Lahjoitusten ja tipien peruutuskäytäntö
Huomaa, että lahjoituksia ja tipejä ei voi peruuttaa eikä hyvittää. Kun olet maksanut lahjoituksia tai tipejä, emme voi peruuttaa tai hyvittää niitä.
Jäsentilausten peruutuskäytäntö
Voit peruuttaa jäsenyytesi milloin tahansa laskutussivusi kautta. Huomaa, että peruutukset tulevat voimaan nykyisen jäsenyysjaksosi päättymisen jälkeen. Nykyiselle jäsenyysjaksolle ei ole hyvitystä tai peruutusta.
Vaurioituneet/laatuongelmat
Nopeimman ratkaisun saavuttamiseksi liitä mukaan valokuva, joka osoittaa tulosteen tai tuotteen vaurioituneen alueen laatuongelman, sekä tilausnumerosi. Optimaalisimmat kuvat ovat tasaisella alustalla, jossa laput ja virhe näkyvät selvästi.
Lähetä meille sähköpostia näistä tiedoista osoitteeseen contact@support.karhekauppa.fi
Palautuskäytännöt
Tuotetilausten palautuskäytäntö
Koska tuotteet valmistetaan tilauksesta, emme voi hyvittää, palauttaa tai vaihtaa tilauksia, paitsi jos niissä on laatuongelmia. Tilauksia ei voi hyvittää, elleivät ne täytä näitä vaatimuksia ja toimita tukea valokuvalla, joka osoittaa laatuongelman.
PayPal: Kaikki käsitellyt hyvitykset näkyvät PayPal-tilisi saldossa 24 arkipäivän kuluessa.
Luottokortti: Kaikki luotto-/debit-kortillasi käsitellyt hyvitykset näkyvät pankkitililläsi 7–10 arkipäivän kuluessa pankistasi riippuen.
Lahjoitusten ja tipien hyvityskäytäntö
Lahjoituksia ja tipejä ei voi hyvittää. Kun olet suorittanut kassan maksun, emme voi peruuttaa tai hyvittää lahjoitustasi tai tipejäsi.
Jäsentilausten peruutuskäytäntö
Jäsentilausten maksuja ei voi hyvittää. Voit peruuttaa jäsenyytesi milloin tahansa, ja tämä peruutus tulee voimaan jäsenyysjaksosi lopussa. Käynnissä olevasta jäsenyysjaksosta ei makseta hyvitystä.
Lukittujen viestien hyvityskäytäntö
Lukittuja viestejä ei voi hyvittää. Kun olet suorittanut kassan maksun, emme voi peruuttaa tai hyvittää lukittua viestiäsi. Jos sinulla on ongelmia lukitun viestin käyttämisessä maksun jälkeen, ota meihin yhteyttä osoitteessa contact@support.karhekauppa.fi. Autamme mielellämme ongelman ratkaisemisessa ja löydämme sinulle ratkaisun.
Hyväksytyt maksutavat
Hyväksymme maksut luotto-/debit-korteilla, PayPalilla, Google Paylla, Apple Paylla ja sijainnistasi riippuen myös Klarna/AfterPay-maksutavat sekä paikalliset maksutavat.
Kansainväliset tilaukset
Kansainvälisiin tilauksiin voidaan lisätä tuontiveroja, tulleja ja muita tullimaksuja. Maksut vaihtelevat maittain, emmekä tällä hetkellä pysty laskemaan niitä etukäteen. Lisätietoja maasi tullikäytännöistä saat ottamalla yhteyttä paikalliseen tullitoimistoon. Jos tällainen maksu todella määrätään paketistasi, olet vastuussa sen maksamisesta.
Rekisteröity kauppias
Tilaukset käsittelee rekisteröity kauppias- ja myyntikumppanimme Fourthwall.com, joka käsittelee tilauksiin liittyvät tiedustelut ja palautukset.